• bg

I nostri prudutti

Tester Elettronicu Brinell di Durezza Grossista HBE-3000A

Breve descrizzione:

Elettronicu Brinell Hardness Tester Wholesale HBE-3000A adopra un sensore di tippu di circuitu aghjuntu cù u sistema di cuntrollu hè applicatu per misurà u valore di durezza per i materiali di metalli di granu grossu, metalli non ferrosi è leghe, vari acciai temprati, acciai di rinfurzamentu è di temperamentu, specialmente per metalli molli cume l'aluminiu puru , stagno, ecc. Specificazione Mudellu HBE-3000A Forza di prova Totale 612.5N, 980N, 1225N, 1837.5N, 2450N, 4900N, 7350N, 9800N, 14700N, 29400N Gamma di prova di durezza 8 - 650 HBW (sfera d'acciaio Hardmetals) Amp ...


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Tester Elettronicu Brinell di Durezza Grossista HBE-3000A adopra un sensore di tippu di circuitu aghjuntu cù u sistema di cuntrollu hè applicatu per misurà u valore di durezza per i materiali di metallo di granu grossu, metalli non ferrosi è leghe, vari acciai temperati, acciai di rinfurzamentu è di rinfurzamentu, specialmente per metalli molli cume l'aluminiu puru, stagno, ecc.

Specificazione

Mudellu HBE-3000A
Forza di Test Totale 612.5N, 980N, 1225N, 1837.5N,
2450N, 4900N, 7350N, 9800N, 14700N, 29400N
Range di Pruvenza di Durezza 8 - 650 HBW (Sfera in acciaio Hardmetals)
Ratio Amplificatore di Microscopiu 20 ×
Altezza Massima di u Campione 200 mm
Profondità massima di u campione 135mm
Dimensione Globale di u Tester (L × W × H) 236 × 550 × 753mm
Alimentazione elettrica AC 220V 50 / 60Hz
Peso nettu 123KG

Spares in Lista d'embiu

φ2.5, φ5, φ10mm Indentatori a sfera in acciaio 1
Tabelle di prova (grande, chjucu "V") 1

Categoria di Tester di Durezza
 Categurie di tester di durezza
 Tester di Durezza Leeb
 Tester di durezza Brinell
 Tester di durezza Rockwell
 Tester di durezza Vickers
 Tester di durezza di Webster
 Durometru Shore

Manutenzione di u Tester di Durezza

Oltre à e precauzioni speciali in l'usu di vari durometri, tester di durezza, ci sò qualchì prublema cumunu chì deve esse nutatu, chì sò elencati cume:

1. L'errori di durezza: unu di l'errore causatu da a deformazione è u muvimentu di u campione di misura; L'altra causata da u parametru di durezza fora di u standard stipulatu. Per u secondu errore, un bloccu standard hè necessariu per calibrà u durometru prima di misurà. Per i risultati di correzione di u tester di durezza Rockwell, a differenza hè in ± 1. Se a differenza hè in ± 2, u valore fissu pò esse ottenutu. Quandu a differenza hè fora di l'intervalu di ± 2, u tester di durezza deve esse correttu, riparatu o rimpiazzatu da un altru metudu di prova di durezza.

Ogni scala di durezza rockwell hà una gamma pratica di applicazione è deve esse scelta currettamente secondu i regolamenti. Per esempiu, quandu a durezza hè superiore à HRB100, a scala HRC deve esse aduprata per pruvà; Quandu a durezza hè inferiore à HRC20, a scala HRB deve esse aduprata per i test. Perchè al di là di u campu di prova specificatu, a durezza di a precisione è a sensibilità di u metru hè scarsa, u valore di durezza ùn hè micca precisu, micca adattu per l'usu. Altri metudi di prova di durezza anu ancu standard di calibrazione currispundenti. I blocchi standard per calibre i durometri ùn ponu micca esse aduprati da i dui lati perchè a durezza di u latu standard è di u latu posteriore pò micca esse uguale. Generalmente, u bloccu standard deve esse efficace in un annu da a data di calibrazione.

2. in u rimpiazzamentu di a testa o di l'incudine, fate attenzione à e parti di cuntattu per pulisce clean.After u rimpiazzamentu, u campione d'acciaiu deve esse testatu parechje volte cù una certa durezza finu à chì u valore di durezza sia uguale per duie volte consecutive. u scopu hè di fà a testa o l'incudine di pressione è a parte di cuntattu di a macchina di prova, cuntattate bè, per ùn influenzà a precisione di i risultati di a prova.

3. Dopu chì u tester di durezza hè regolatu, u primu puntu di prova ùn hè micca adupratu quandu a durezza hè misurata. A causa di a paura di campione è di cuntattu di incudine ùn hè micca bonu, u valore misuratu ùn hè micca accuratu. Dopu u primu test hè cumpletatu è a durezza u tester hè in funziunamentu normale, u campionu serà testatu formalmente è u valore di durezza misuratu serà registratu.

4. Quandu u campione hè permessu, almenu trè valori di durezza sò generalmente scelti trà e diverse parti da testà, è u valore mediu hè pigliatu cum'è u valore di durezza di u campione.

5. Per i campioni cù forme cumplesse, u pad di forma currispundente deve esse aduttatu è fissatu prima di pruvà.U campione circulare hè generalmente testatu in una scanalatura in forma di V.

6. Prima di carricà, verificate se a maniglia di carica hè posta à a pusizione di scaricamentu. Durante a carica, l'azzione deve esse leggera è ferma, micca troppu dura.Dopu à carica, a maniglia di carica deve esse posta à a pusizione di scaricamentu, in modo da evità a deformazione plastica chì pò influenzà a precisione di misurazione per via di u strumentu sottu carica per un bellu pezzu.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu